Geoblog.pl    Azja2012    Podróże    Azja2012    Hue - pałac cesarski, dzień drugi

Hue - pałac cesarski, dzień drugi

Wietnam
Wietnam, Huế

Dziś zerwałyśmy się o wczesnym poranku, nieco bardziej rześkim niż wczorajszy dzień. Przeszłyśmy na drugą stronę rzeki perfumowanej, aby obejrzeć pałac cesarski i cytadelę. Pałac jest ogromny (wejście 55000 dongów), ale niestety wiele zostało nizszczone podczas wojny...Część remontują i wygląda to naprawdę pięknie. Warto wejść naprawdę.
Niestety byłyśmy bez śniadania i ciężko nam było.
Wyobraźcie sobie nasze zdumienie, kiedy to zza zakrętu wyszedł na nas SŁOŃ, prawdziwy słoń z chłopem na grzbiecie. Oniemiałyśmy już całkiem, Aga dała radę zrobić zdjęcie zanim ją rozdeptał. Od dziś jest to emblemat naszego blogu, ku pamięci naszej koleżanki.

Potem zjadłyśmy długo oczekiwane śniadanie - pyszne kanapka i jajecznica, sok z dragon fruit i prawdziwa czarna kawa - miejsce to - tam również tanie hostele, znajduje się na ulicy bocznej do Nguyen Tri Phoung

Oczekujemy na autobus do Hoi An. Good bye Hue

JuWe
JuWe - 2012-02-25 17:20
Hej ho Podróżniczki! Melduję, że nie zostałam porwana, ale trzymam kciuki, żeby Wam się udało z małymi dziewczynkami ;-) Mnie jak Madzię Dżi niezwykle interesują wątki szwecko-australijsko-i jak się okazuje niemieckie, ale rozumiem prawa rządzące publicznym blogiem i uzbrajam się w cierpliwość;) Już się nie mogę doczekać Waszych opowieści przy wspólnym piwie (miejmy nadzieję, że tutejsze temperatury będą już dla nas łaskawsze; idzie ku lepszemu - dzisiaj 8 w cieniu;). Ech.., miłego dalszego podróżowania i uważajcie szczególnie na słonie!!! PS. Mam nadzieję, że sandał daje radę;)

Madzia Dżi
Madzia Dżi - 2012-02-26 11:55
Mniam, mniam :) Wasze wspomnienia o śniadaniu przypomniały mi, że jeszcze go dziś nie jadłam :) Slonia jednak w kuchni nie spotkam :(((( Laseczki, bawcie się przednio :)

LukaszDe
LukaszDe - 2012-02-27 20:54
BREAKING NEWS (z kraju): Lodołamacz Borsuk ruszył do akcji na Odrze

AgaKej
AgaKej - 2012-02-28 03:21
czesc kochani tu Aga K: pozdrawiam was baaardzo z Sajgonu- miasto zgroza , chaos i nieprzebrany tum wszystkiego. dzieki za zerkanie na wpisy i wirtualne towarzystwo (-: sandaly daja rade ze hej, krem na pyszczek tez sie spisuje - stanowi dobry podklad pod warstwy kurzu i spalin (-: calusy, do zobaczenia wkrotce pod nasypem!

jola i jurek
jola i jurek - 2012-02-28 10:25
Brkuje nam wiadomosci z wycieczki po Wietnamie.Nawet zaczelismy podejrzewac,ze nie macie netu.Prosimy o wiecej wpisow ,nawet krotkich.Aga W. odezwij sie.Zastanawiamy sie czy sobie cos szylas?buziaczki

Madzia Dżi
Madzia Dżi - 2012-02-28 11:33
Oj tam, oj tam. Dajcie Dziewczynom żyć. Jakbym w taką podróż wyruszyła, to bym generalnie bloga w d..e miała - tylko raz na 3 dni wpisywałabym, że żyję. Szkoda czasu na bzdety, i tak Aga W. ma dużo samozaparcia. Uścisków moc, dziewczęta

j
j - 2012-02-28 16:59
madzia dzi szkoda ze nie umiesz liczyc

Azja2012
Azja2012 - 2012-02-28 18:17
tu Aga W. no pisze pisze, ale tyle sie dzieje, ze mam lekki jetlag ;) Madzia, daj się rodzicom pomartwić ;) dziś 2 wpisy Hoi An i Sajgon, hej

Madzia Dżi.
Madzia Dżi. - 2012-02-29 11:41
Dla Pani w sklepie nie szkoda ;) Dziewczyny są trzy, więc wpisy-alarmy "żyjemy"! nie muszą pojawiać się z taką częstotliwością
Aga W. daje radę ze swoimi notatkami w feworze zdarzen. Dziewczęta, trzymajcie się ciepło!!!!!!!!!!!! U nas powoli robi się wiosennie. @Aga K. - kwiatki rosną jak na drożdżach - niedługo puszczę amazońską będziesz w domu miała :) Buziaki!